Lituanicono viešnia: Marta Fijak ir kaip kompiuteriniam žaidimui suprogramuoti sąžinę

2018-04-11

Balandžio 28 d. pasirodysiančiame kompiuteriniame žaidime Frostpunk žiema neturi gailesčio ir užuojautos. Ji žudo jaunus ir senus, kilmingus ir bedalius. Žaidėjas turi surasti būdą, kaip išgyventi tokiomis sąlygomis. Bet žaidimo kūrėjų misija dar sunkesnė: jie turi nuspręsti, kada žaidėjas išgyvens.

Vos savaitę po žaidimo pasirodymo, gegužės 5 dieną, Lituanicone turėsime galimybę išgirsti apie tai iš pirmų lūpų. Pas mus svečiuosis Marta Fijak – Frostpunk žaidimo dizainerė.

M. Fijak sako, kad yra išbandžiusi visus įmanomus kompiuterinių žaidėjų kūrėjų vaidmenis – nuo programavimo iki pardavimų analizės, ir yra pamišusi dėl programinių scenarijų taikymo viskam, kas įmanoma, o ypač – bandant sukurti žaidimo mechaniką, galinčią žaidėjui sukelti realias emocijas.

Paskutinis jos darbas – Frostpunk visuomenė. Marta sukūrė sistemą, kuri tą visuomenę varo: žaidimo pasaulyje gyvenantys piliečiai, jų sprendimai, bendravimas su žaidėju ir ribos, kurių negalima peržengti. Nuo tų ribų priklauso, ar žaidėjo sprendimas bus sėkmingas, ar iššauks pragaištingą grandininę reakciją.

Lituanicone ji papasakos visą Frostpunk visuomenės gimimo istoriją – kaip atsirado žaidimo pasaulio piliečių gyvenimus nustatančios taisyklės, kaip jos vystėsi, kas veikė ir ko teko atsisakyti.

Martos Fijak pranešimą „Frostpunk sąžinė: moralinės dilemos ledinėje dykynėje“ pristato „Kūrybiškos Europos“ MEDIA biuras Lietuvoje.

Partneriai

 
 
 

Organizatoriai